۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

هتک حرمت به قرآن نشانه استیصال غرب در برابر اسلام است

هتک حرمت به قرآن نشانه استیصال غرب در برابر اسلام است

کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: هتک حرمت به قرآن کریم نشانه استیصال غرب در برابر موج روزافزون اسلام خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل اسلامی اظهار داشت: دنیای غرب از گرایش روزافزون مردم دنیا به دین مبین اسلام می‌هراسد و به همین سبب قصد دارد با اقدام‌های بی شرمانه و غیر اخلاقی، چون هتک حرمت به قرآن کریم به ظن باطل خود از گرایش مردم دنیا به دین اسلام بکاهد.

وی با بیان اینکه هدف غرب از این نمایش سخیف و غیر اخلاقی، اسلام هراسی است، افزود: دنیای استکبار در حالی اقدام به توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد می‌کند که مدعی احترام به حقوق انسان‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با انتقاد از هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد، تصریح کرد: توهین به قرآن کریم به عنوان کتاب سعادت بشر، گویای زوال اخلاقی در غرب است.

سردار اسلامی با تاکید بر تحریم کالاهای سوئدی، عنوان کرد: مسببان توهین به مسلمانان باید از طریق راهکارهای اقتصادی تنبیه شوند تا این مساله برای آن‌ها دارای هزینه باشد و از تکرار این موضوع در آینده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه باید بستر اطلاع رسانی و معرفی جنبه‌های رحمانی دین مبین اسلام برای جهانیان فراهم شود افزود: اسلام دین رحمت و معرفت و تنها راه سعادت بشر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به منجلاب اخلاقی غرب برای انسان‌ها، خاطرنشان کرد: دین اسلام آرامش و معنویت گمشده بشر در غرب را به او بازگردانده و استکبار جهانی با ترس از گرایش روزافزون مردم به دین اسلام، اقدام به توهین به این کتاب انسان ساز کرده است و به همین سبب مسلمانان و آزادگان جهان باید در برابر این اقدام سخیف و غیر انسانی، قاطعانه بایستند و آن را محکوم کنند.

کد خبر 5824552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha