۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱

مدیرکل محیط زیست استان قزوین خبر داد؛

تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی

تلاش برای رفع مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی احصا شده و در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مستمر و همراهی نیروگاه مشکلات محیط زیستی نیروگاه برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعیده خضیر در جلسه اقتصاد دانش بنیان که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسائل و مشکلات زیست محیطی استان قزوین با شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه این حوزه اشتراک گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان برای کاهش مشکلات زیست محیطی استان قزوین بهره مند شویم، افزود: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند نقش مهمی در تحقق استانداردهای زیست محیطی در استان قزوین داشته باشند.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین ادامه داد: ورود شرکت‌های دانش بنیان به حوزه محیط زیست نیازمند یک سیاستگذاری است و استان نیز قزوین این تاب آوری را دارد که در حوزه‌های مختلفی همچون چون صنعت، کشاورزی و محیط زیست با ورود دانش‌بنیانی‌ها به سمت سیاست‌گذاری‌های سازمان‌یافته حرکت کند.

وی در پایان بیان کرد: مشکلات زیست محیطی نیروگاه شهید رجایی احصا شده و در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مستمر و همراهی نیروگاه مشکلات محیط زیستی نیروگاه برطرف شود.

کد خبر 5824832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha