۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مدارس شاهد البرز باید کیفیت‌بخشی شوند

مدارس شاهد البرز باید کیفیت‌بخشی شوند

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه تصور عمومی از مدارس شاهد انتظارات بسیاری برای این مدارس ایجاد کرده است، گفت: این مدارس باید کیفی‌بخشی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت ظهر یکشنبه در نشست مدیران مدارس شاهد استان البرز با حضور مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد استان باید کیفیت بخشی شوند.

وی با اشاره به بحث ثبت نام در مدارس شاهد گفت: در این زمینه باید تمامی قوانین و آئین نامه‌ها رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: تصور عمومی از مدارس شاهد انتظارات بسیار بزرگی برای این مدارس ایجاد کرده است و نباید میان آنچه که در این مدارس اتفاق می‌افتند با این انتظارات فاصله زیادی وجود داشته باشد.

حجرگشت با اشاره به حساسیت‌های مختلف موجود در مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد به ویژه در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی دارای حساسیت‌های خاصی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که نیروهای مدارس شاهد باید در تمامی حوزه‌ها از نیروهای کیفی باشند و نباید نیرویی در این مدارس حضور داشته باشد که شأن این مدارس را رعایت نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در انتها افزود: رئیس ستاد شاهد در هر منطقه مأموریت دارد نسبت به کیفیت بخشی در مدارس شاهد اقدام کند.

کد خبر 5825481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha