۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال؛

حضور ناظر و داور ایرانی در بازی حساس برزیل مقابل ایتالیا

حضور ناظر و داور ایرانی در بازی حساس برزیل مقابل ایتالیا

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با دیدار ایتالیا و برزیل برگزار شد و محمد شاهمیری نظارت ین مسابقه را برعهده داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از امروز (سه‌شنبه ۱۳ تیر) در پاسای فیلیپین آغاز شد و با سه دیدار پیگیری می‌شود. آناهایم آمریکا دیگر شهر میزبان این هفته است که دیدارهای این شهر به وقت تهران از بامداد چهارشنبه شروع می‌شود.

هشت تیم ژاپن، لهستان، چین، ایتالیا، اسلوونی، هلند، برزیل و کانادا در قالب گروه ششم در شهر پاسای فیلیپین مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و شهر آناهایم آمریکا نیز میزبان گروه پنجم مسابقات است و تیم‌های آمریکا، ایران، آرژانتین، بلغارستان، فرانسه، آلمان، صربستان و کوبا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رقابتهای این هفته با دیدار ایتالیا و برزیل در فیلیپین آغاز شد که محمد شاهمیری از ایران نظارت بر این مسابقه را برعهده داشت. ایتالیا در این مسابقه ۳ بر ۱ پرافتخارترین تیم جهان را شکست داد.

برزیل در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به لاجوردی پوشان واگذار کرد تا سومین شکست خود را در نهمین مسابقه امسال تجربه کند. رومانو بازیکن شماره ۱۶ ایتالیا با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد.

علاوه بر شاهمیری که به عنوان ناظر در دیدارهای هفته سوم در فیلیپین حضور داشت، ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی کاتاگوری A ایران نیز از جمله داوران این هفته است که در دیدار نخست به عنوان داور سوم ایفای نقش کرد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ می‌رود.

کد خبر 5827251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha