۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

مجموعه سریالی در وصف تنها شهید استاندار کشور ساخته شود

مجموعه سریالی در وصف تنها شهید استاندار کشور ساخته شود

رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم بازسازی و مرمت سردیس شهیدان «انصاری و نورانی» گفت: مجموعه سریالی در وصف شهید «انصاری» تنها استاندار شهید کشور ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت یادواره شهیدان انصاری و نورانی توسط بسیج کارمندی سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: آرامش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون شهدای گرانقدر هستیم.

وی با اشاره به خصایص و ویژگی‌های شهدا، افزود: خداباوری و خدا یاوری در اولویت اصلی فکری، ذهنی و عملی شهدا بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی تابع ولایت فقیه بودند، گفت: مردم محوری، تقواپیشگی و اخلاق مداری از ویژگی‌های مهم شهیدان انصاری و نورانی به شمار می‌رود.

حسینی با اشاره به ۲۵۷ شهید کارمند در گیلان بیان کرد: شهدای کارمند بویژه شهیدان انصاری و نورانی الگوی تمام عیار مدیریتی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور است، افزود: در شناخت و معرفی شهید انصاری در گیلان و کشور کار خاصی صورت نگرفته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین با بیان اینکه بسیاری از هم استانی‌ها شهید انصاری را نمی‌شناسند، گفت: انتظار می‌رود اثر هنری شاخص و مجموعه سریالی از تنها شهید استاندار کشور ساخته شود.

حسینی با گلایه از فرسودگی و رنگ پریدگی سردیس شهیدان انصاری و نورانی، اضافه کرد: سردیس شهیدان انصاری و نورانی به علت رنگ پریدگی شباهتی با این عزیزان ندارد و نیاز مرمت و بازسازی دارد.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی زندگی شهیدان انصاری و نورانی، افزود: پرداختن لایه‌های مختلف زندگی شهیدان انصاری و نورانی از سوی رسانه‌ها مورد تاکید است.

کد خبر 5827421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha