هراس صهیونیست‌ها از عملیات مقاومتی تل‌آویو

هراس صهیونیست‌ها از عملیات مقاومتی تل‌آویو

در پی اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشینان دچار هراس شده‌اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو از سوی عبدالوهاب عیسی حسین خلایله، جوان ۲۳ ساله فلسطینی عضو جنبش حماس، هراس مقامات و شهرک‌نشینان صهیونیست در گفته‌های آنان مشهود شده است.

در همین راستا یعقوب شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به احتمال وقوع عملیات‌های مقاومتی دیگر در اراضی اشغالی به دلیل هجوم ارتش این رژیم به جنین از شهرک‌نشینان خواست که هوشیار باشند.

پس از اجرای این عملیات مقاومتی، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در میان شعارهای شهرک‌نشینان خشمگین که از نبود امنیت در اراضی اشغالی شکایت داشتند، از محل اجرای عملیات بازدید کرد.

این وزیر تندروی کابینه رژیم صهیونیستی در جریان این بازدید گفت: این حادثه بار دیگر اهمیت و کارآیی مسلح‌بودن همگان را ثابت کرد. از همه کسانی که آزمون‌های لازم را گذارنده‌اند، دعوت می‌کنم که سلاح به دست بگیرند.

همچنین یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با فرماندهان نظامی و دیگر مسئولان صهیونیست، اوضاع امنیتی اراضی اشغالی را مورد ارزیابی قرار داد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز پس از شهادت عبدالوهاب عیسی حسین خلایله، مجری عملیات تل‌آویو، به خانه وی در شهرک السموع واقع در الخلیل یورش بردند و ساکنین خانه را اخراج کردند.

گفتنی است ظهر امروز، منابع عبری زبان اعلام کردند که بر اثر عملیات تیراندازی و زیرگرفتن با خودرو درشمال تل آویو، شماری از صهیونیست‌ها زخمی شده‌اند. این عملیات همزمان با جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع به ریاست نتانیاهو رخ داد و در نتیجه آن آمبولانس‌ها به محل حادثه شتافتند. حال پنج نفر از شهرک‌نشینان مصدوم در این عملیات مقاومتی، بسیار وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5827715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha