۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبرداد؛

اکران ۷۷ فیلم کوتاه و مستند در نخستین جشنواره فیلم زریبار

اکران ۷۷ فیلم کوتاه و مستند در نخستین جشنواره فیلم زریبار

مریوان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در نخستین جشنواره فیلم کوتاه و مستند زریبار شهر مریوان ۷۷ فیلم مستند و داستانی کوتاه در فضای باز اکران می شود.

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه و مستند زریبار با شرکت ۷۷ فیلم شامل ۳۵ فیلم در بخش داستانی و ۳۸ فیلم در بخش مستند و چهار فیلم به صورت مهمان از اقلیم کردستان عراق از ۱۸ تا ۲۱ تیر در پارک شانوی شهر مریوان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین جشنواره فیلم کوتاه و مستند زریبار از استان‌های مختلف کشور آثار منتخبی در بخش فیلم مستند با حضور کارگردانان آنها اکران عمومی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: فیلم‌های حاضر در این جشنواره با موضوع آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی بوده و طی ۳ روز در فضای باز اکران عمومی می‌شود.

دریایی خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی مردم شهر مریوان امکانات اکران در فضای باز پاک شانو فراهم شده است که با استفاده از سیستم پخش فیلم سیار امکانات شرایط لازم برای تماشای جمعیت بیشتر وجود دارد.

دبیری این جشنواره بر عهده فرید نیکخواه از مستندسازان پیشکسوت مریوانی بوده و مراسم اختتامیه این رویداد هنری صبح روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری مریوان برگزار می‌شود.

کد خبر 5829077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha