۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹

خطیب موقت شهرکرد:

مساله امامت و ولایت باید در جامعه نهادینه شود

مساله امامت و ولایت باید در جامعه نهادینه شود

شهرکرد_خطیب موقت شهرکرد گفت: باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود و عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک عید سعید غدیرخم به همه مؤمنان، اظهار کرد: رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است و از اعیاد بزرگ به حساب می‌آید چراکه هدف از عید غدیر معرفی مسئله امامت است‌.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود تصریح کرد: عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

حجت الاسلام فاطمی با اذعان بر اینکه اگر همه شیعیان اخلاق، رفتار، مکتب، مذهب و رأی و اندیشه امیر المومنین علی (ع) و اهل بیت را معیار کارهای خود قرار دهند به انحراف دچار نمی‌شوند گفت: اگر خلاف این عمل کنند دچار تزویر خواهند شد.

وی با بیان اینکه افراد جامعه اگر بر محور امامت و ولایت حرکت کنند روز به روز افتخاراتشان بیشتر، فخر و بزرگی شأن والا تر و دشمنانشان حقیرتر خواهند شد عنوان کرد: سعادت و خوشبختی روزی امتی می‌شود که تمامی مسائل را به دامان امیر المومنین و فاطمه زهرا گره بزند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه رفتار اجتماعی، حجاب و سبک زندگی باید الگو گرفته از اهل بیت و حضرت علی و فاطمه زهرا باشد گفت: اگر به حماسه‌هایی مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی بنگریم زنان و مردان بزرگی ظهور کرده‌اند که موجب فخر و مباهات وطن خویش بودند.

وی با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، گفت: مدیران باید فرصت خدمت گذاری به مردم در هر شرایطی را غنیمت بشمارند و اخلاص، دوری از اشرافی گری و اخلاص را در خدمات خود به کار بگیرند.

کد خبر 5830008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha