۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران:

هیچ مشکل امنیتی در برگزاری جشن عید غدیر در پایتخت نداشتیم

هیچ مشکل امنیتی در برگزاری جشن عید غدیر در پایتخت نداشتیم

تهران- معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران گفت: هیچ مشکل امنیتی در برگزاری جشن عید غدیر در پایتخت نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری باشکوه مراسم جشن عید سعید غدیر خم خبر داد.

وی با بیان اینکه جشن بدون هیچ مشکل امنیتی و انتظامی برگزار شده است گفت: بیش از ۲ میلیون نفر در این جشن بزرگ غدیر به مناسبت ولایت و امامت شرکت کردند.

مرادی اظهار داشت: از تمام ظرفیت پلیس‌های تخصصی از جمله پیشگیری، آگاهی، یگان امداد و راهور و سازمان‌های امدادی، خدماتی نسبت به تأمین نظم و امنیت، اعمال محدودیت‌های تردد و آرامش و ارائه خدمات در محدوده برگزاری مراسم عید غدیر در طول مسیر میدان امام حسین تا میدان آزادی از ابتدای مراسم جشن تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت تردد در راستای تأمین امنیت شهروندان از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی استفاده شد.

وی گفت: این مراسم با مشارکت سازمان‌های دولتی، نهادهای اجتماعی و مردم نهاد در سطح تهران برگزار و ۱۵۰۰ موکب در طول مسیر برپا و جنگ شادی در ۵ نقطه به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش و برنامه‌های شاد ویژه عید امامت و ولایت در طول خطوط ویژه میدان امام حسین تا میدان آزادی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده بود.

معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران در پایان گفت: با تدابیر پیش‌بینی شده و برنامه ریزی های انجام شده و هوشیاری و تلاش‌های شبانه روزی عوامل امنیتی و انتظامی در طول برگزاری این مراسم که از ساعت ۱۸ تا ۲۳ ادامه داشت؛ هیچ گونه مشکل امنیتی در طول برگزاری این جشن بزرگ مشاهده نگردید.

کد خبر 5831143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha