رخداد امنیتی در اراضی اشغالی که جلسه نتانیاهو را برهم زد،چه بود؟

رخداد امنیتی در اراضی اشغالی که جلسه نتانیاهو را برهم زد،چه بود؟

منابع عبری از وقوع دو رخداد در شمال اراضی اشغالی خبر می‌دهند که به نظر می‌رسد دلیل اصلی ترک فوری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی از سوی نتانیاهو بوده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های عبری گزارش دادند که امروز یک خودرو ناشناس وارد یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی شده است. این رسانه‌ها جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده‌اند.

در همین حال یائیر لیوی خبرنگار امور نظامی فعال در رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که امروز به نتانیاهو اطلاع داده شده که تلاش‌ها برای برچیدن چادرهای حزب‌الله در شمال اراضی اشغالی شکست خورده است.

هنوز مشخص نیست نخست وزیر رژیم صهیونیستی به چه دلیل نشست کابینه امروز را با هدف برگزاری یک نشست امنیتی فوق العاده و غیر عادی ترک کرده اما به نظر می‌‎رسد این اقدام به یکی از دو رخداد فوق مرتبط باشد.

منابع عبری ظهر امروز گزارش دادند که نتانیاهو تنها چند دقیقه پس از آغاز نشست امروز کابینه رژیم صهیونیستی، این جلسه را ترک کرده است. یسرائیل هیوم در این باره گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه گالانت وزیر جنگ و مشاور نظامی خود به دفتر خود رفته تا یک نشست امنیتی فوق‌العاده و غیر عادی را برگزار کند.

کد خبر 5831793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha