۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

به مناسبت هفته دولت؛

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان سمنان ایجاد می شود

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان سمنان ایجاد می شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: در هفته دولت سال جاری مدیران کل استان در راستای اطلاع رسانی دستاوردها و عملکردهای دولت در مساجد تمامی استان بر اساس جدول زمانبندی و تقسیم بندی صورت گرفته، حضور یابند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و در سطح شهرها، در قالب نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در معرض دید عموم مردم قرار گیرد، افزود: به بهترین پیشنهادات مردمی ارائه شده در راستای برگزاری هرچه بهتر و تأثیرگذار بودن برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا در اجرای برنامه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲، از حضور و ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان بهره‌گیری شود.

هاشمی ادامه داد: لازم است تا نشست با فعالان، معتمدین، موثران و متنفذان سطح استان برای تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه‌های مختلف در هفته دولت سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری بهتر به مردم، برنامه‌ها باید با روحیه انقلابی و جهادی برگزار شود، افزود: ضرورت دارد تا ابداع، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سال جاری در استان در دستور کار باشد.

کد خبر 5832736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha