۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

مدیرکل تعاون مازندران:

۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد

۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی در مازندران پرداخت شد

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران میزان تسهیلات پرداختی به شرکت های تعاونی را در استان ۳۴۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر سه شنبه در نشست تعاملی و تخصصی با تعاونگران وتعاونی های سهام عدالت مازندران اظهار داشت: هدف تعاونی‌ها برخلاف سایر بنگاه‌های اقتصادی و تجاری، تنها دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط و تأمین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسؤلیت پذیری و همکاری گروهی است.

وی با بیان اینکه لازمه دستیابی به توسعه در بخش‌های مختلف، توجه و حمایت از شرکت‌های تعاونی است، گفت: تعاونی‌ها یکی از موفق ترین الگوهای رشد و پیشرفت هر کشور را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بخش تعاون در استان مازندران و تأکید قانون اساسی بر سهم تعاون از حوزه اقتصاد، گفت: این موارد نشانگر توان بالای این بخش در راستای حضور اثرگذار در تولید، کسب و کار و اقدامات مولد است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را ترویج و حمایت از بخش تعاون اعلام کرد و ادامه داد: استان مازندران مقام دوم بخش کشاورزی را در کشور برخورداراست و باید در بقیه بخش هاظرفیت‌های آن دیده شود.

باقری در پایان سخنانش از پرداخت ۳۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی این استان خبر داد.

کد خبر 5833766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha