۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۳

مدیرکل شیلات اردبیل:

صنعت آبزی‌پروری استان اردبیل توسعه می‌یابد

صنعت آبزی‌پروری استان اردبیل توسعه می‌یابد

اردبیل- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: صنعت آبزی‌پروری استان اردبیل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت دولتی توسعه می‌یابد.

محمد اله‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های شیلاتی بسیار متنوع است، اظهار کرد: برای توسعه فعالیت‌های آبزی‌پروری با توجه به تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه پرورش انواع ماهیان گرمابی، سردابی، خاویاری، زینتی و… اداره کل شیلات استان آماده همکاری و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این صنعت است.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و رفع مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاری این بخش تصریح کرد: قطعاً صنعت شیلات استان با حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی متحول می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با تاکید بر ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و تسهیل در حوزه‌های شیلاتی با هدف جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گفت: اگر چه فعالیت‌های مختلفی هم اکنون در استان اردبیل در زمینه آبزی‌پروری انجام شده اما فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این زمینه بسیار متنوع و دارای قابلیت بهره‌وری بیشتری است که باید سرمایه‌گذاران را به سمت آنها تشویق کرد.

اله‌بخش به اهمیت صنایع شیلاتی اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در شمال استان توسط بخش خصوصی انجام شده که این نمونه بسیار خوبی است که سایر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به فعالیت در بخش شیلات و صنایعی چون پرورش ماهیان خاویاری ترغیب می‌کند.

کد خبر 5835141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha