۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹

جانشین دانشگاه امام حسین (ع):

ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها دنیا را متحیر کرده است

 ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها دنیا را متحیر کرده است

قزوین- جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته در برابر تمام دنیای سلطه ایستاده و این ایستادگی نظام سلطه را متحیر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی در مراسم یادواره شهدای روستای آتان الموت که بعد از ظهر پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته در برابر تمام دنیای سلطه ایستاده و این ایستادگی نظام سلطه را متحیر کرده است.

وی با اشاره به برخی انقلاب‌ها در طول تاریخ عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب‌های بزرگی همچون الجزایر مدتی پس از وقوع از مسیر خود منحرف شدند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: حضرت موسی انقلاب بزرگی بنا نهاد اما پس از ۴۰ روز پیروانش گوساله پرست شدند و یا ۷۰ روز پس از رحلت پیامبر، انقلاب رسول الله منحرف شد.

وی بیان کرد: دشمن در تمام ابعاد در برابر انقلاب اسلامی ایستاد و فشارهای زیادی بر روی انقلاب اورده اما انقلاب اسلامی همچنان با ایستادگی بر روی اصول خود به مسیر ادامه می‌دهد.

مولایی با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیب دشمن ۱۳ حوزه کشور را درگیر کرده است، ادامه داد: شاهد وقوع یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: دنیا متحیر است چگونه ایران در برابر تحریم‌ها مقاومت کرده است و حتی کارشناسان روسی عنوان می‌کنند که اگر این فشارها و تحریم‌ها ۶ ماه بر علیه روسیه بود این کشور دوام نمی‌آورد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در پایان یادآور شد: بصیرت مردم، ولایتمداری و ایستادگی در برابر نظام سلطه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این مسیر بعد از این هم با همراهی مردم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5835884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha