۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

مدیرعامل آب و فاضلاب اردبیل خبر داد؛

توسعه آبرسانی روستایی اردبیل با تأمین ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار

توسعه آبرسانی روستایی اردبیل با تأمین ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار

اردبیل- مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: امسال ۹۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان اردبیل اختصاص یافته است.

علیرضا نعمت سلطانی با اشاره به تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های آبرسانی به روستاهای اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تأمین این اعتبار موانع و مشکلات آبرسانی به روستاها به ویژه مناطقی که درگیر تنش آبی بودند برطرف شده و تأمین پایدار آب را در این مناطق شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل مجتمع‌های آبرسانی و پروژه‌های تک روستایی سعی بر تأمین پایدار آب در این مناطق است تا آبرسانی سیار از طریق تانکر به حداقل برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: تلاش جدی بر این است تا با راهکارهای مناسب و امیدبخش تابستان گرم همراه با خشکی را بدون دغدغه و نگرانی قطعی آب سپری کنیم تا روستاییان و ساکنان مناطق شهری از این نعمت بهره مند شوند.

نعمت سلطانی ضرورت مدیریت مصرف آب را در مناطق شهری و روستایی یادآور شد و بیان کرد: اگر مشترکان شهرها و روستاها تنها ۱۰ درصد روزانه در مصرف خود صرفه جوئی کنند به راحتی می‌توانیم فصل گرم سال را بدون تنش کم آبی و یا بی آبی سپری کنیم.

وی از همراهی مسئولان استان اردبیل در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی قدردانی کرد و گفت: افق روشنی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم مشاهده می‌شود که انتظار داریم از فضای فراهم شده برای بهبود وضعیت جاری استفاده کرده و بسیاری از طرح‌های نیمه تمام باقی مانده از سال‌های گذشته را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 5836434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha