۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۵

بازدید رئیس سازمان سنجش از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بازدید رئیس سازمان سنجش از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مخزن و قرنطینه سؤالات آزمون ورودی اختصاصی این مرکز علمی فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس روز جمعه ۲۳ تیر ماه پس از بازدید از روند برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه‌ها از طریق سازمان سنجش است و آزمون سراسری برای اکثر دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و یک بخش از آزمون به شیوه اختصاصی برای برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تدارک دیده می‌شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این آزمون یک آزمون اختصاصی است که تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان‌های مختلفی که داوطلب دارند، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بر اهمیت حفاظت و نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه‌ها تأکید کرد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ در مقاطع کارشناسی ۸ رشته، کارشناسی ارشد ۱۴ رشته و دکتری در ۶ رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رقابت ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، تهران، قم، شیراز، همدان، کرمان، ساری، بیرجند و تربت‌حیدریه برگزار شد.

کد خبر 5836550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha