۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

فرماندار باغملک:

حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در باغملک وخیم است

حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در باغملک وخیم است

باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز فرج الهی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات تیراندازی در مراسم عروسی در باغملک بیان کرد: با پافشاری عده‌ای بر اجرای رسم اشتباه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی بارها سبب شده تا شاهد اتفاق‌های ناگوار و مرگبار در خوزستان و این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه این تیراندازی از سوی بستگان داماد انجام شد، افزود: در این حادثه ۶ نفر مجروح و بلافاصله به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند.

فرج الهی با بیان اینکه در نتیجه این تیراندازی یک نوجوان به نام «ابوالفضل کاظمی» در بیمارستان به دلیل شدت جراحت‌ها جان خود را از دست داد، اضافه کرد: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.

فرماندار باغملک تصریح کرد: یکی از مصدومان به اهواز اعزام شده و یک نفر دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی یک کلیه و طحال خود را از دست داده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: سه نفر دیگر از مصدومان حادثه تیراندازی به صورت سرپایی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک درمان و ترخیص شدند.

فرج الهی گفت: بلافاصله پس از این اتفاق با صدور دستورهای لازم از سوی مقام‌های قضائی و دادستان عمومی و انقلاب باغملک، عملیات پلیسی به منظور بازداشت عاملان تیراندازی اجرا و ۶ نفر از مسببان این حادثه مرگبار بازداشت شدند و ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و تعدادی فشنگ از آن‌ها کشف و توقیف شد.

وی اظهار کرد: با توجه به تجربه حوادث مربوط به منطقه پتک در سال‌های قبل، بیش از ۱۰۰ جلسه در رابطه با خودداری از تیراندازی در مراسم عروسی و عزا با بزرگان طوایف برگزار کرده‌ایم، ضمن اینکه بیشترین جلسه‌هایی که در شورای تأمین برگزار می‌شوند، به این موضوع و رسم اشتباه اختصاص دارند.

کد خبر 5836748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha