نماینده ایرلندی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد

نماینده ایرلندی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد

یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر لزوم به رسمیت شناختن کشور فلسطین به طور جدی تاکید ورزید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، مات کارتی یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند از دولت این کشور خواست کشور فلسطین را به رسمیت شناخته و تدابیر لازم را برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در محافل بین‌المللی جهت توقف اقدامات غیرقانونی و تجاوزات خود علیه ملت فلسطین انجام دهد.

سخنگوی حزب شین فین در جلسه پارلمان ایرلند به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از جمله تجاوز اخیر به اردوگاه جنین پرداخت.

کارتی تصریح کرد که اردوگاه جنین در کرانه باختری نمونه‌ای بارز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است. او به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی علیه جنین از زمان نکبت تا به امروز پرداخت.

این نماینده ایرلندی اظهار داشت که منطقی و عاقلانه نیست که نسل دیگری از کودکان فلسطینی نیز همچنان چشم انتظار بمانند و زمان آن رسیده تا جهانیان دست به تحرک زده و کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

مات کارتی تصریح کرد که ملت ایرلند در کنار کودکان اردوگاه جنین است و از آن‌ها در برابر جنایات و اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند. وی گفت که این همبستگی باید به طور عملی نشان داده شود و جهانیان باید به شیوه‌ای مناسب جنایات رژیم اشغالگر را پاسخ دهند.

وی دولت ایرلند را به سبب لغو طرح خارج کردن سرمایه‌های غیرقانونی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی و عدم شناسایی کشور فلسطین مورد انتقاد قرار داد.

کد خبر 5836882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha