۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

معاون علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛

تجلیل از الگوهای پوشش حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

تجلیل از الگوهای پوشش حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بوشهر- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تحسین و ستایش از الگوهای پوشش حرفه‌ای را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قائدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پردازش تخصصی و ترویج دانش‌بنیان فرهنگ متعالی عفاف و حجاب در نظام دانشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به به رویکرد هنری و اجتماعی در راستای پاسداشت جایگاه والای عفاف و حجاب بیان کرد: استقرار میز تفأل به شهدا و اهدای گلبرگ معنوی با محتوای منزلت پوشش اسلامی به جامعه فرهیخته دانشگاهی و نسل جوان از جمله برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از مهمترین رخدادهای هفته عفاف و حجاب استقرار نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با نقش پوشش حرفه‌ای و تأثیر آن در تحقق قوانین مرتبط با حریم خصوصی و حقوق شهروندی است.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین سیمای زنان ایران باستان با استناد بر ادبیات غنی فارسی و کاوش‌های باستان‌شناسی با موضوع منزلت زنان ایران‌زمین درگذر تاریخ از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برگزاری حلقه‌های مطالعاتی یا کافه گفتگو با خوانش کتب مرتبط با موضوع پوشش حرفه‌ای و عفاف و حجاب خبر داد و گفت: تجلیل از طلایه داران موفق نظام سلامت استان بوشهر با رویکرد الگوی موفق در زمینه استانداردهای پوشش حرفه‌ای از دیگر برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: بازدید از مراکز تابعه نظام سلامت استان بوشهر، نظیر کلینیک‌ها، مطب‌ها، داروخانه‌ها و تحسین و ستایش از الگوهای پوشش حرفه‌ای را از اهم رخدادهای هفته عفاف و حجاب نظام سلامت استان بوشهر برشمرد.

کد خبر 5837002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha