۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

غرب البرز ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی و صنعت دارد

غرب البرز ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی و صنعت دارد

چهارباغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: غرب البرز ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعات دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های کشاورزی و مشکلات کشاورزان بخش رامجین اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه‌های مدیریتی باید به طور جدی دنبال شوند شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های هر منطقه و معرفی واقعی آنها در سطوح مختلف است.

وی بیان کرد: غرب استان البرز در مناطق مختلف شهری و روستایی ظرفیت‌های بزرگی در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، معادن، صنعت و سایر موضوعاتی دارد که می‌توان با نگاه جهادی مسئولین اجرایی مسائل اصلی جامعه همچون اشتغال، معیشت، اقتصاد، و موضوعات دیگر را برطرف و نشاط و امید ایجاد کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلام برای حمایت از تولیدات با کیفیت توجه ویژه‌ ای قرار داده، مشکل کمبود آب جدی است و باید نسبت به آبیاری نوین از سوی کشاورزان صورت پذیرد، و ما به عنوان خادم بهترین مردم تمام تلاشمان می‌کنیم که رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف انجام گیرد.

وی متذکر شد: حضور میدانی مدیران اجرایی در کنار مردم و منطقه و ضمن دلگرمی منجر به رفع مشکلات می‌گردد و تصمیم‌گیری آسان‌تر و دقیق‌تر را همراه خواهد داشت.

کد خبر 5837207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha