۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸

از امروز به مدت ۵ روز؛

۸۶۰ نفر در آزمون شفاهی حفظ قرآن در اصفهان رقابت می‌کنند

۸۶۰ نفر در آزمون شفاهی حفظ قرآن در اصفهان رقابت می‌کنند

اصفهان -معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۸۶۰ نفر در آزمون شفاهی حفظ قرآن در اصفهان از امروز به مدت ۵ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم با همت دارالقرآن کریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در استان اصفهان اظهار داشت: هر ساله این مسابقات در ۲ مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: در ابتدا مسابقات کتبی برگزار و برگزیدگان این مسابقات برای مرحله شفاهی انتخاب می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در مرحله نخست این مسابقات یک هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی در سطح استان اصفهان ثبت‌نام کردند، ادامه داد: از این تعداد یک هزار نفر برای مسابقات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه ۸۶۰ نفر از حافظان قرآن کریم در اصفهان موفق به حضور مرحله دوم شدند، ابراز داشت: این افراد از ۲۵ تا ۳۰ تیر ماه به مدت پنج روز در سه شهر اصفهان، نجف آباد و کاشان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: ۶۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در اصفهان و در خانه هنرمندان، ۱۱۵ نفر در نجف آباد و ۱۲۰ نفر نیز در کاشان در این آزمون حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت چهار تیم داوری برای این مسابقات گفت: این داوران از هشت صبح تا هشت شب به داوری مشغول هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه افراد حاضر در این مسابقات در همه بخش‌های حفظ هستند، اضافه کرد: مسابقات شفاهی نیز دارای ۲ مرحله حضوری و بررسی تصاویر ضبط شده است که پس از اعلام نتایج گواهی حفظ برای برگزیدگان صادر خواهد شد.

کد خبر 5837577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha