۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲

با دستگیری ۲ کارمند دیگر در شاهرود؛

برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد

برخورد با مفاسد اداری در استان سمنان ادامه دارد

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ادامه برخورد با مفاسد اداری در استان خبر داد و گفت: دو نفر دیگر در ارتباط با جرایم اداری در شاهرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان‌های عمومی و انقلاب دستور داد تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت‌ها احیا حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند.

وی افزود: دو نفر از کارکنان نهاد عمومی توسط نهادهای امنیتی حوزه قضائی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضائی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت‌المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند.

عبدالهی در خاتمه گفت: خط قرمز دستگاه قضائی حفظ امنیت و بلکه بهبود ارائه خدمات توسط تمامی سازمان‌ها و نهادها به شهروندان استان سمنان است، برخورد سخت، قاطع و عبرت‌آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نشود.

کد خبر 5837579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha