۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

سنندج - همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم‌الحرام با حضور دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغین استان کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد جنتی دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمعی از مبلغین استان، همایش طلایه‌داران تبلیغ در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در این همایش اظهار داشت: از فرصت تبلیغی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در ماه محرم باید به نحو احسن بهره بگیریم.

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: باید همدلی و امید را در جامعه بیش‌از پیش نشر دهیم لذا مبلغین در این راستا تلاش ویژه ای نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این همایش اظهار کرد: دستگاه امام حسین (ع) با هیچ دستگاهی قابل مقایسه نیست و در عرصه تبلیغ باید این مهم را مدنظر داشته باشیم و در این دستگاه همه باید نوکری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: مبلغان باید همواره سیره امام حسین (ع) را مدنظر داشته و در امر تبلیغ از این مهم بهره گیرند.

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

وی افزود: مخاطب شناسی، به روز رسانی مطلب، کیفیت محتوا از جمله مواردی است که مبلغین باید مدنظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های منطقه کردستان باید مبلغین مبحث وحدت و انسجام امت اسلامی را مدنظر داشته باشند.

کد خبر 5840031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha