۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

۱۴۷ معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد

۱۴۷ معتاد متجاهر در اصفهان جمع آوری شد

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از جمع آوری ۱۴۷ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت‌های خرد با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۴۸ ساعت توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۷ نفر از معتادان متجاهر پرخطر از سطح شهرستان جمع آوری و جهت نگهداری و درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح همچنین تعداد ۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از آنها بیش از ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

وی با اشاره به این که خرده فروشان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر تداوم اجرای طرح‌های امنیت محله محور در جهت پیشگیری از جرایم و برخورد با عاملان ایجاد ناامنی در این شهرستان تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم و موارد مشکوک سریعاً موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5841020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر کاظمی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      12 18
      ماشاالله به پلیس غیور ایران خدا قوت
    • امیر IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      7 15
      باسلام وخسته نباشید از نیروهای زحمت کش پلیس وکلیه همکاران خداقوت
    • ناشناس IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      خداقوت به پلیس های عزیزای ولادارین همیشه سلامت باشید
    • A .. IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      مثلاً جمع اوریشون‌ کنین چی میشه چرا چندتا قانون حسابی واسه برخورد با قاچاقش نمیزارین‌ ک اینقدر راحت خریدوفروش نشه آخرش ک چی؟؟
    • علی اکبر IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      5 1
      دستون درد نکنه زحمت می کشند واقعا برادران نیروی انتظامی. ولی با معتادین چیکار میکنند؟ غیر از اینه که میفرستند کمپ و دوباره چند وقت دیگه همون آش و همون کاسه ؟