۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

سرپرست فرمانداری تاکستان:

اولویت تخصیص اعتبار در تاکستان با پروژه های بالای۸۰درصدپیشرفت است

اولویت تخصیص اعتبار در تاکستان با پروژه های بالای۸۰درصدپیشرفت است

قزوین- سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان تاکستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال الدین حسینی سرپرست فرمانداری تاکستان امروز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی و تصویب پروژه‌های پیشنهادی و تعیین اعتبار مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

وی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۸۰ درصد با در نظر گرفتن فصول و دستورالعمل‌های قانونی در حوزه‌های متعدد آب، برق، کشاورزی، بهداشت، آموزش و غیره انجام می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری تاکستان ادامه داد: توزیع اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی و ارائه خدمات باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه و بر اساس حل مشکلات مردم با سرعت بیشتر صورت پذیرد تا باعث افزایش رضایتمندی در بین شهروندان گردد.

حسینی اظهار داشت: مجموع اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی در سال ۱۴۰۲ شهرستان تاکستان اعتباری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد تومان می‌باشد که ۵۲ میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه توازن و ۱۵۹ میلیارد تومان آن نیز در حوزه استانی پیش بینی شده است که بین دستگاه‌های اجرایی مختلف توزیع خواهد شد.

کد خبر 5841121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha