۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

۱۳ واحد عرضه مواد غذایی در برازجان پلمب شد

۱۳ واحد عرضه مواد غذایی در برازجان پلمب شد

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۱۳ واحد صنفی مواد غذایی به دلیل به‌کارگیری اتباع خارجی در بازار روز شهر برازجان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماریا خویش‌دوست اظهار کرد: پیرو ابلاغیه امور اتباع بیگانه استانداری و مصوبات کمیسیون کارگری و شورای تأمین شهرستان دشتستان مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجه در صنوف مرتبط با مواد غذایی، بازرسان این شبکه با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف بعد از طی تشریفات قانونی نسبت به پلمب ۱۳ واحد صنفی مواد غذایی که مالکان شأن از اتباع خارجه استفاده کرده‌اند، اقدام کرد.

وی افزود: مطابق نامه ابلاغی استانداری به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به‌کارگیری اتباع بیگانه در صنوفی که با مواد غذایی در ارتباط هستند، ممنوع است.

خویش‌دوست یادآور شد: در همین رابطه از بهمن‌ماه پارسال ضمن آموزش به کسبه، بیش از ۱۰۰ اخطاریه بهداشتی جهت صنوف متخلف صادر شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از متصدیان صنوف غذایی خواست، برای جلوگیری از اقدامات قانونی از به‌کارگیری اتباع خارجه در صنوف خود به هر عنوان خودداری کنند.

کد خبر 5843306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      9 33
      افغانی های بیچاره از روی ناچاری چون کشورشون جنگ هست به ما پناه آوردن ولی اصلا رفتار ایرانی ها با انها درست نیست چرا آخه چرا
      • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
        39 6
        بیچاره ماییم،نه افغانیها.با ورود غیر مجاز و بی رویه افغانیها به ایران،بزودی نان خوردن هم گیرمون نمیاد.بدبخت کارگران ایرانی که حسرت یه وعده غذای کامل را دارن،صبحها روی فلکه ها به انتظار کار و لقمه نانی،به انتظار میشینن. بازار کار ایران را اتباع افغانی بلعیده.
    • احمد جبالی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      32 5
      مالک 85درصد میوه فروشیای استان بوشهر افغانی هستند شهرستان کنگان که کاملا در تصرف افغانی‌هایت بطوری که برای اجاره کردن خونه و مغازه باید التماس مالکان افغانی کنیم که اجاره بالا نبره و بزاره زندگی کنیم
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      28 6
      بخدا تمام شهر بندر گناوه هم‌افعانی گرفته باید برای خونه اجاره کردن التماس کرد چون افعانی ها سی نفر میشن ویه خونه اجاره می کنن برایشان کرایه مهم نیست و اهالی گناوه هم از این موضوع سو استفاده می کنن وخونه هارو چند برابر کرایه می دن برای بچه های خودمون کار نیست اما برای افعانی ها کار زیاد
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      5 6
      کسی که خودش مال کار کردن نباشه اسم افغانی رو میاره این همه کار. میگه برای ما کار نیست چون همه کارها رو افغانی ها گرفتن.
    • مجتبی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      کاری بسیار بجایی شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
    • 3559555302 IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 0
      بنظر بنده کاری بس نیک و بجا انجام گرفته و جای تقدیر دارد. اتباع افغان هیچ پرونده پزشکی و یا احیانا کارت سلامتی ندارند و عموما در بافت قدیم شهر ها و در تجمعات چند خانواده‌ (بالای 20 تا 30 نفری) زندگی می‌کنند، که خطر انتقال انواع بیماری‌ها از همه مهمتر بهداشتی بالا میباشد. چون اغلب آنچه ک از ظاهر