۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳

امام جمعه ماهدشت:

«قرارگاه تعالی بانوان» در ماهدشت راه‌اندازی شود

«قرارگاه تعالی بانوان» در ماهدشت راه‌اندازی شود

کرج- امام جمعه ماهدشت گفت: با ایجاد «قرارگاه تعالی بانوان» و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه‌های آموزشی، تربیت دوره‌ای مربی‌ها، خانواده درمانی و … از آسیب‌ها پیشگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کریم پور ماچیانی مدیر بهزیستی کرج، فواد فروغی مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی شورای سالمندان، علیرضا دهقان مسئول بسیج به همراه معاونین با حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن تسلیت ایام محرم و قدردانی از زحمات امام جمعه ماهدشت به معرفی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در بهزیستی پرداخت.

وی افزود: برای پیشگیری از آسیب‌ها و بازتوانی گروه‌های هدف، سازمان بهزیستی به تنهایی متولی این امر نیست لذا ۱۶ دستگاه اجرایی دیگر نیز دست یاری باید بدهند و کنار دستگاه‌های دیگر می‌توان خدمات تخصصی به جامعه هدف را ارائه کرد.

حجت الاسلام علی رادمرد امام جمعه ماهدشت نیز با ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: موضوع خانواده به طور کلی در سه محور قابل بحث و بررسی است تشکیل خانواده، عوامل تحکیم و تعالی خانواده و آسیب‌ها و عوامل فروپاشی آنکه اسلام در هر زمینه رهنمودهای بسیار مهم و سازنده دارد و بی شک مجموعه‌هایی که در این حوزه‌ها تکلیف دارند باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: با ایجاد «قرارگاه تعالی بانوان» و ارائه خدمات تخصصی از قبیل کارگاه‌های آموزشی، تربیت دوره‌ای مربی‌ها، خانواده درمانی و … از آسیب‌ها پیشگیری می‌شود.

کد خبر 5843470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha