راهپیمایی باشکوه مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن+فیلم

راهپیمایی باشکوه مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن+فیلم

خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن در راستای محکومیت هتک حرمت‌های متعدد به قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی باشکوهی را در صنعا، پایتخت یمن ترتیب دادند.

راهپیمایان یمنی، در بیانیه پایانی این راهپیمایی اعلام کردند که قرآن‌سوزی‌های متعددی که در سوئد و دانمارک به وقوع می‌پیوندد جنایات شنیعی است که لابی خبیث صهیونیستی مغز متفکر آن است و دولت‌های غربی نیز گوش به فرمان این لابی هستند.

مردم یمن اعلام کردند: دولت‌های غربی خود را ابزار دست صهیونیسم جهانی نموده‌اند که تلاش دارد تمامی انواع فساد را در جهان منتشر کند.

راهپیمایان یمنی کینه و دشمنی غرب و صهیونیست‌ها ضداسلام و مسلمانان را حقیقتی عنوان کردند که در تمامی دوره‌ها بروز یافته و افزودند که با جنایات قرآن‌سوزی اخیر تمامی ادعاهای غرب در خصوص دموکراسی و آزادی بیان بی‌اعتبار می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، توقف صدور مجوز قرآن‌سوزی از سوی دولت‌های سوئد و دانمارک را ناکافی دانستند و اعلام کردند که این دو دولت باید از تمامی مسلمانان پوزش بطلبند و نسبت به عدم صدور مجوز جدید برای سوزاندن قرآن کریم تعهد بدهند.

مردم یمن از دولت‌های مسلمان خواستند که نشست فوق‌العاده‌ای را جهت یاری قرآن کریم و توافق در خصوص سیاست‌های مشخص جهت واکنش به کشورهای هتاک به قرآن کریم، برگزار کنند. همچنین از پارلمان‌های اسلامی دعوت کردند تا قوانین الزام‌آور و یاری‌گر به قرآن کریم را به تصویب برسانند. آنان از ملت‌های مسلمان نیز خواستند که به مسئولیت خود در این خصوص عمل کنند و با تمامی روش‌های ممکن به قرآن کریم یاری برسانند.

راهپیمایان یمنی از همگان دعوت کردند تا کالاهای سوئدی و دانمارکی و کالاهای هر کشوری که به قرآن کریم یا مقدسات اسلام و مسلمانان توهین می‌کند را تحریم کنند.

مردم یمن ضمن تقدیر از دولت‌های عربی و اسلامی که سفیر سوئد را اخراج کردند از دیگر کشورهای اسلامی خواستند که همین اقدام را در راستای قطع روابط با سوئد و دانمارک انجام دهند.

راهپیمایان یمنی ضمن اعلام خشم خود از جنایات قرآن‌سوزی افزودند که کالاهای سوئدی و دانمارکی را تحریم خواهند کرد و از هر اقدام ممکنی که به مقدسات اسلامی یاری برساند کوتاهی نخواهند کرد.

کد خبر 5845550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha