کارشناسان سازمان ملل:

اسرائیل در حال تمرکز روی انضمام اراضی گسترده‌تری از فلسطین است

اسرائیل در حال تمرکز روی انضمام اراضی گسترده‌تری از فلسطین است

کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارشناسان سازمان ملل متحد نسبت به اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان دادند.

کارشناسان سازمان ملل با تأکید بر لزوم اقدامات بین‌المللی در این خصوص گفتند: جامعه بین‌الملل باید جهت جلوگیری از انضمام اراضی فلسطین اشغالی به اسرائیل اقداماتی را صورت بدهند.

این کارشناسان با اشاره به تبعیض جاری در اراضی اشغالی افزودند: شهرک‌نشینان از حقوق شهروندی و سیاسی برخوردارند، اما فلسطینیان زیر سلطه حکومت نظامی هستند.

کارشناسان سازمان ملل ضمن اعتراض به سیاست‌های دوگانه قدرت‌های جهانی در خصوص اشغالگری اظهار داشتند: کشورهای بزرگ، حمله به اوکراین را محکوم کردند، اما انضمام اراضی فلسطین توسط اسرائیل را نیازمند گفتگو و مذاکره می‌دانند.

این کارشناسان ضمن اشاره به ماهیت رژیم صهیونیستی نتیجه حتمی تداوم سیاست‌های این رژیم را ختم‌شدن به یک حاکمیت آپارتاید دانستند.

کارشناسان سازمان ملل با هشدار نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کردند: اسرائیل پس از انضمام غیرقانونی قدس شرقی، در حال حاضر روی انضمام مساحت‌های گسترده‌تری از کرانه باختری تمرکز کرده است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تصرف مداوم اراضی و دارایی‌های فلسطینیان به بهانه‌های واهی چون نداشتن جواز ساخت، در حال اشغال اراضی بیشتری از سرزمین فلسطین در کرانه باختری و ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین بیشتر در این منطقه است؛ موضوعی که از سوی جامعه بین‌الملل و داعیه‌داران حقوق بشر با هیچ اقدام یا مجازات بازدارنده‌ای روبرو نشده است.

کد خبر 5847372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha