۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۳۵

ملی پوش تبریزی تیم هاکی ایران:

بزرگ‌ترین دغدغه ورزشکاران اشتغال است

بزرگ‌ترین دغدغه ورزشکاران اشتغال است

تبریز - ملی پوش تبریزی تیم هاکی ایران گفت: منبع درآمد موضوعی است می‌تواند برای ورزش مهم باشد و در صورت حل این مشکل می‌توانم بدون دغدغه به ورزش حرفه‌ای ادامه دهم.

مهدی شاهرخی، ملی پوش تبریزی هاکی ایران در خصوص وضعیت ورزشی خود به خبرنگار مهر افزود: سال گذشته با یک تیم باشگاهی در ترکیه به توافق رسیدیم و پس از بازی‌های جام جهانی به این باشگاه ترکیه‌ای پیوستم.

ملی پوش تیم هاکی عنوان داشت: سال گذشته در اولین تجربه حضورم در رقابت‌های جام جهانی در آفریقای جنوبی توانستم به همراه تیم ملی به مقام سومی دست یابیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی با تیم باشگاهی توانستم مقام قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورم که باعث شد سال موفقی را در ورزش کسب کنم.

وی با گلایه از مسئولان اذعان داشت: کسب مدال در ورزش‌های تیمی کار بسیار سختی است که ما توانستیم در مسابقات بزرگ جام جهانی عنوان کسب کنیم اما متأسفانه پس از بازگشت از مسابقات در سال گذشته هیچ پاداش و تشویقی برای تیم ملی در نظر گرفته نشد این در حالی است که تیم ملی برای دومین دوره پیاپی در جام جهانی صاحب سکو شد.

شاهرخی با بیان اینکه ورزشکار نیازمند حمایت است اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های من موضوع شغلم است که با توجه به کسب عناوین مختلف مدارک خود را جهت استخدام به شورای شهر دادم و منتظر استخدام هستم چرا که منبع درآمد موضوعی است که می‌تواند برای ورزش مهم باشد و در صورت حل این مشکل می‌توانم بدون دغدغه به ورزش حرفه‌ای ادامه دهم.

ملی پوش تبریزی در خصوص مسابقات مهم پیش رو توضیح داد: در حال حاضر چندین اردو در کشور برگزار شده که به عنوان تنها نماینده استان در این اردوها حاضر شدم و در ماه‌های آتی مسابقات مهمی در پیش رو خواهیم داشت.

شاهرخی یادآور شد: باوجود انتظاراتی که از ارگان‌ها داریم ولی اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان خود حمایت کرده است که در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم.

کد خبر 5850837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha