۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان - چین

برخورداری به مدال برنز مسابقات تکواندو دست پیدا کرد

برخورداری به مدال برنز مسابقات تکواندو دست پیدا کرد

ملی پوش تیم دانشجویان ایران مدال برنز مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان دو عضو تیم ملی ایران با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی صعود کردند.

علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در مبارزه با «پارک چن» از کره جنوبی با ارائه یک مبارزه برتر در دو راند با نتایج ۶ بر یک و ۱۱ بر ۵ صاحب برتری شد و به دیدار نهایی صعود کرد. وی در مبارزه پایانی «امیربک تورائف» از ازبکستان را پیش رو دارد.

حسین پور برای رسیدن به مبارزه نهایی «لیل برونو» از برزیل، «آچنینه» از هلند و «بدارت ساموئل» از فرانسه را هم با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشته بود.

مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت، «لوکاس اوستاپیو» از برزیل را ۲ بر صفرشکست داد و سپس «پیاتکووسکی» از لهستان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود و کسب مدال برنز خود را قطعی کرد. برخورداری در دیدار نیمه نهایی، در پیکار با «سوخرات سالائف» از ازبکستان ۲ بر صفر باخت و برنز گرفت.

در مبارزات امروز ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از برتری ۲ بر صفر مقابل «گوالدرون» از کوبا، مرحله یک شانزدهم نهایی ۲ بر یک در پیکار با «سونگ جی» از چین باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. غزل سلطانی هم در وزن ۴۹- کیلوگرم در دیدار نخست مقابل «باروس» از برزیل نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد و از جدول رقابت‌ها کنار رفت.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

کد خبر 5851527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha