۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۲

سردار ناظر مطرح کرد؛

همکاری‌های موزه‌ای میان ایران و صربستان افزایش یابد

همکاری‌های موزه‌ای میان ایران و صربستان افزایش یابد

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امیدواریم همکاری‌های موزه‌ای میان ایران و صربستان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گوران الکسیچ قائم مقام وزارت امور خارجه صربستان به همراه دراگان تودوروویچ، سفیر این کشور در ایران صبح یکشنبه ۱۵ مرداد از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

گوران الکسیچ قاٸم‌مقام وزیر امور خارجه صربستان که برای برگزاری دومین دور از رایزنی‌های سیاسی میان ایران و صربستان به تهران سفر کرده است با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تالارهای هفتگانه موزه بازدید کرد و در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت‌های پس از آن شد قرار گرفتند.

در پایان این بازدید آقای گوران الکسیچ گفت: این موزه به خوبی تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در راه کسب استقلال و آزادی را به نمایش گذاشته است.

قائم مقام وزارت امور خارجه صربستان ادامه داد: صربستان نیز مانند ایران تجربه تلخ جنگ را پشت سر گذاشته است؛ بنابراین ما تمامی اقداماتی که ایران برای بازسازی زیرساختها و اقتصاد کشور پس از جنگ انجام داده است را درک می‌کنیم.

سردار ناظر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه این بازدید گفت: امیدواریم همکاری‌های موزه‌ای میان ایران و صربستان افزایش یابد.

کد خبر 5855142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha