چراغ سبز به ارتش رژیم صهیونیستی برای گسترش حملات به کرانه باختری

چراغ سبز به ارتش رژیم صهیونیستی برای گسترش حملات به کرانه باختری

منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای توسعه حملات به کرانه باختری به ارتش این رژیم چراغ سبز نشان داده است.

پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از مسئولان نظامی صهیونیست بیان کرد که ترور روز گذشته ۳ جوان فلسطینی تازه آغاز کار است و ارتش تصمیم دارد دامنه عملیات‌های خود را گسترش داده و زیرساخت‌های مقاومت را هدف قرار دهد.

مسئولان صهیونیست تاکید کردند که چنین عملیات‌هایی به ارتش اجازه خواهد داد در آینده دست به حملاتی در مرکز جنین و حتی اردوگاه آن بزند.

مقامات صهیونیست تصریح کردند که آنچه در نابلس بر سر گروه عرین الاسود آمد، علیه گردان جنین تکرار خواهد شد و همچنان‌ که عملیات‌ها علیه عرین الاسود ادامه دارد، حملات علیه اردوگاه جنین نیز ادامه خواهد یافت.

ادعاهای مقامات صهیونیست در این باره در شرایطی مطرح شده که عملیات دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین، اخیرا با شکست مفتضحانه اشغالگران و عقب نشینی آنها از جنین همراه شد. همچنین یک جوان فلسطینی دو روز پیش در عملیات تیراندازی در تل‌آویو که با نفوذ از کرانه باختری انجام گرفته بود، یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

کد خبر 5855660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha