۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

شریفی خبر داد

وزش باد شدید در پایتخت/ سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق

وزش باد شدید در پایتخت/ سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج) _فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

شریفی افزود: در معابری چون آزادگان_ الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدود شدن این خیابان شده است.

وی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی به علت سقوط درخت بر روی یک دستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده که عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی و اورژانس جهت روان‌سازی ترافیک و روان و تأمین نظم عبور و مرور به همراه نیروهای امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت‌ها و موکب‌ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات کرده اند خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی این سازه‌ها قبل از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 5856258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha