۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

حجت الاسلام محمودی مطرح کرد؛

رژیم جعلی صهیونیستی شکننده شده است

رژیم جعلی صهیونیستی شکننده شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به برکت جبهه مقاومت اسلامی و سردار حاج قاسم سلیمانی مردم فلسطین بر علیه رژیم جعلی اسرائیل مسلح شده اند و این رژیم جعلی شکننده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش مقاومت اسلامی منطقه سه تهران همزمان با روز جهانی مقاومت اسلامی با حضور سرهنگ عبدالمجید اکبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه ارشاد برگزار شد.

در این‌مراسم خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت اسلامی شهید روح الله قربانی، شهید سعید خواجه صالحانی، شهید حسین براتی، شهید یاور نجاتی، شهید اسدالله بلوچ، شهید حفیظ الله بیگی، شهید امیری، شهید قدیر سرلک، شهید مجیدقربانخانی، شهید مهدی بختیاری، شهید محمود شفیعی و شهید سید مصطفی صادقی تجلیل شدند.

در ابتدای برنامه مورد اشاره، سرهنگ عبدالمجید اکبری گفت: دشمنان ما تغییری در رفتارشان و عداوتشان با اسلام و مسلمین نداشته اند. فرعون دست و پای مخالفین را قطع می‌کرد، در کربلا حتی به طفل شش ماهه امام حسین (ع) رحم نکردند، همین عداوت‌های دشمن همچنان باقی است و دیدیم تکفیری‌ها در سوریه و شام چه کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز در آرامش و امنیت به سر می بریم و دشمن در کشور و منطقه نیست به خاطر ایثار و خون پاک شهدا است، این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس که جنگ به ما تحمیل شد و تمام کشورهای جهان پشت این جنگ بودند در خارج از مرزها دفاع کردند و از جان خود که باارزش ترین دارایی آدمی است گذشتند.

اکبری افزود: غرب معتقد است دنیا دهکده جهانی است و کدخدا آن آمریکا است اما ما معتقدیم دنیا صاحب دارد و صاحب آن حضرت مهدی (عج) می‌باشند که ان شاالله با ظهورشان عدالت جهانی را برپا خواهند کرد. دشمن با این تفکر ما مقابله می‌کند.

در ادامه این‌همایش حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: در روز جهانی مقاومت اسلامی جشن پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد. حزب الله لبنان با تکیه بر ایمان و اعتماد به خدا پیروز شدند و این پیروزی، پیروزی‌های بعدی را رقم زد. با توجه به فرمایش امام راحل اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد و ما فروپاشی آن را به چشم خواهیم دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: به برکت جبهه مقاومت اسلامی و خون‌های مطهر ریخته شده و سردار حاج قاسم سلیمانی مردم فلسطین بر علیه رژیم جعلی اسرائیل مسلح شده اند و این رژیم جعلی شکننده شده است. شکست داعش با محاسبات سیاسی ممکن نبود اما به برکت جبهه مقاومت ممکن شد. تکرار دوباره حادثه تروریستی در شاه‌چراغ نشان از ضعف و شکستی می‌باشد که دشمن در جبهه مقاومت خورده است. جنگ کردند، بمب گذاری کردند، فتنه‌ها به پا کردند و به شهادت رساندند، ملت ما مقاوم‌تر شد. با این اعمال تروریستی نمی‌توانند جلو حرکت نظام و انقلاب را بگیرند. تا زمانی ما به عاشورا و مهدویت و حجاب فاطمی باور داریم، با ما در حال ستیز هستند.

کد خبر 5861140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha