۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان:

تحصیل ۱۳۳ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کردستان

تحصیل ۱۳۳ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کردستان

سنندج - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: هم اکنون ۱۳۳ دانشجوی خارجی در واحد بین الملل این دانشگاه در سنندج مشغول به فعالیت هستند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد میمنت آبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سال ۶۲ فعالیت خود را در کردستان شروع کرده و هم اکنون علاوه بر سنندج در چهار شهرستان دیگر استان نیز شاهد واحدهای تابعه هستیم.

وی افزود: هم اکنون ۳۱۷ نفر هیئت علمی و ۱۳ هزار و ۱۰۷ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد::برای ارتقای تدریس در دانشگاه آزاد افرادی که دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد هستند می‌توانند به عنوان دستیار آموزشی در کنار اعضای هیئت علمی مشغول به فعالیت شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۳۳ دانشجوی خارجی نیز در حوزه بین الملل در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری مولودی خوانی نبوی همزمان با عید مبعث در سنندج برگزار می‌شود.

میمنت آبادی افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های امامت و مهدویت بوده و در سه بخش آزاد، دانشجویی، علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد و گروه‌های علاقه مند می‌توانند تا ۱۵ دی ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 5862912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha