۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

همایش بزرگ اربعین لرزه بر اندام دشمنان می اندازد

همایش بزرگ اربعین لرزه بر اندام دشمنان می اندازد

اراک- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: این همایش بزرگ لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

حجت‌الاسلام رضا تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به احادیثی از امام صادق (ع) در خصوص اهمیت مراسم اربعین افزود: زیارت اربعین یکی از نشانه‌های مؤمن و شیعه واقعی است که هر ساله شاهد حضور بسیاری از مؤمنان و شیعیان در پیاده روی اربعین حسینی هستیم.

حجت‌الاسلام تاج آبادی با اشاره به تکریم و احترام اربعین حسینی توسط اهل سنت بیان کرد: اهل سنت نیز به زیارت اربعین اهتمام می‌ورزند و علما، شاگردان و طلاب دینی اهل سنت برای زیارت اربعین اقدام به پیاده روی از نجف به کربلا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در پیاده روی اربعین، افراد با روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را کنار یکدیگر جمع می‌کند، افزود: پیاده روی اربعین همایش بزرگی است که لرزه بر اندام و قلب دشمنان اسلام و بشریت می‌اندازد و باعث توانمند سازی و ایجاد شبکه برای دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) می‌شود.

کارشناس مسائل مذهبی در خصوص تأثیر پیاده روی اربعین در ظهور امام زمان (عج) گفت: دو عامل کلید ظهور امام زمان (عج) است که یکی باید یاران امام با یکدیگر همدل باشند و دیگری باید برای عهدی که بسته‌اند جان خود را بگذارند.

حجت‌الاسلام تاج آبادی در خصوص بررسی پیاده روی اربعین از منظر اجتماعی بیان کرد: افرادی که مشرف به پیاده روی اربعین می‌شوند، شاهد فداکاری‌ها و همدلی مؤمنان هستند و افرادی تمام دارایی خود را در اختیار زائرین حضرت سیدالشهدا قرار می‌دهند.

کد خبر 5863410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha