۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۹

سرمربی ذوب آهن:

زورمان به سپاهان نرسید/ عجیب و شدید به var نیازمند هستیم

زورمان به سپاهان نرسید/ عجیب و شدید به var نیازمند هستیم

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از شکست در دربی نصف‌جهان گفت: باید واقع بین بود و گفت زورمان به سپاهان نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های ذوب آهن و سپاهان که در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می‌گویم؛ اگر واقع‌بینانه به شرایط بازی نگاه کنیم باید بگویم در یک جاهایی زورمان به سپاهان نرسید؛ آنها بهتر بودند و از فرصت‌هایی که داشتند استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مرکز زمین انتظار عملکرد بهتری داشتم؛ این بازی تمام شده باید خودمان را برای آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ذوب آهن تیم جوانی است و نیازمند مهره‌های باتجربه بیشتری هستیم. پنالتی هم بی تأثیر در نتیجه نبود. نمی‌خواهم به داوری اعتراض کنم اما عجیب و شدید نیازمند var هستیم.

وی گفت: بخشی از بازی نامنظم بازی کردیم و متأسفانه برنامه‌های ما اجرا نشد؛ تیم سپاهان پر مهره تر از ما بود و کوچک‌ترین غفلت برابر این تیم‌ها بزرگترین جریمه‌ها را نصیب تیم‌های جوانی مثل ما می‌کند.

ربیعی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که دست ما خالی است و ما خیلی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. ما از بازیکنان قدیمی این تیم در خط هافبک به طور ویژه یوسفی و معصومی انتظارات بیشتری داریم.

کد خبر 5863518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha