۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۰

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است

پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است

ساری- معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه پیشرفت کشور نیازمند انسجام ملی است بر لزوم صیانت از سرمایه اجتماعی نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی پنجشنبه شب در جمع شماری از آزادگان مازندرانی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی ۴۴ ساله برابر قلدری‌های استکبار و متحدانش هم اکنون در همه زمینه‌ها دست برتر را دارد.

این مسئول استانی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی محصول مقاومت و ایثار رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است اظهار کرد: ما در جنگ‌تحمیلی اراده و عزم انقلابی خود را برای فتح قله‌های عزت و پایداری به جهانیان ثابت کردیم.

وی با اشاره به عمق کینه توزی استکبار علیه ملت ایران افزود: مقاومت و پایداری مردم فهیم کشورمان سرمایه گذاری عظیم و چند ده میلیارد دلاری آمریکا برای براندازی نظام اسلامی را بی ثمر کرده است.

معاون استاندار با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که با کارفرمایی آمریکا و رژیم صهیونیستی و پیمانکاری منافقین و فریب خوردگان داخلی در کشورمان کلید خورد افزود: در این فتنه انگیزی تمام سرمایه‌های استکبار از ۴۶ کشورجهان برای براندازی نظام اسلامی بکار گرفته شد که این توطئه شوم با درایت رهبری و هوشمندی مردم ناکام ماند.

وی با هشدار درباره دسیسه کنونی استکبار و اذنابش برای دوقطبی سازی و انشقاق داخلی خاطرنشان کرد: آحاد مردم و مسئولان باید با تقویت اتحاد وانسجام و امید آفرینی مانع پیشبرد پروژه دشمنان شوند

سلگی با بیان اینکه صیانت از سرمایه اجتماعی نظام مسئولیت سترگ است افزود: جامعه نخبگانی کشور باید در هم افزایی با بخش‌های حاکمیتی نسخه بومی وملی پیشرفت را با مشارکت عمومی عملیاتی کند.

معاون استاندار با تاکید بر نقش مؤثر یادگاران دفاع مقدس در انگاره سازی فرهنگی یادآور شد: بسترسازی برای اعتلای فرهنگی کشور در پرتو الگوهای معرفتی دوران حماسه و ایثار دفاع مقدس مسئولیت کلیدی جامعه ایثارگری است. وی تصریح کرد: عزت و بالندگی کشور در سایه ایستادگی و استواری مؤلفه‌های اثربخش فرهنگی و مقاومت ملی محقق خواهد شد

سلگی گفت: دولت سیزدهم در مسیر آرمانی پیشرفت نیازمند تفاهم و وحدت ملی حول مؤلفه‌های امنیت ملی است.

وی در پایان با تجلیل از آزادگان به عنوان نمادهای پایداری کشور بر لزوم تکریم دائمی ازاین آسوه های عزت آفرین ملی تاکید کرد.

کد خبر 5864128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha