۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۷

امام جمعه شبستر:

آزادگان مظهر استقامت و رادمردی هستند

 آزادگان مظهر استقامت و رادمردی هستند

شبستر- امام جمعه شبستر گفت: آزادگان مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز؛ ۵۸ آزاده پرافتخار شهرستان شبستر تجلیل شدند.

در این مراسم امام جمعه شبستر در سخنانی با اشاره به جایگاه و منزلت آزادگان در طول سال‌های اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق، آزادگان را مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی عنوان کرد و بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حماسه‌های این عزیزان تأکید کرد.

حجه الاسلام کیانی در خصوص جایگاه آزادگان در جامعه اظهار داشت: امروز برای ما افتخار بزرگی است که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستیم و منت دار حضور شما هستیم و انشاالله بتوانیم لیاقت حضور شما را داشته باشیم و به شما دلیر مردان افتخار می‌کنیم که جان در طبق اخلاص گذاشتید و برای حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب جانفشانی کردید.

فرماندار شهرستان شبستر نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیار ارزشمند آزادگان عزیز در حفظ کیان اسلامی، آزادگان را نماد و الگوی جان برکفان عالم دانسته و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه مقاومت و دلاوری آنان دانست.

محمد مطهری فرماندار شبستر حفظ و توسعه فرهنگ آزادگی که همان فرهنگ استقامت و ایثار است تأکید و اظهار داشت: که امروز روزی است که شما باید صحبت کنید و ما گوش دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر نیز در سخنانی از تلاش این بنیاد برای حفظ آثار و ارزش‌های آزادگان سرافراز در شهرستان در قالب محتواسازی با همکاری دیگر نهادهای مردمی و انقلابی خبر داد.

امین لطیف دیزجی با اشاره به جایگاه ارزشمند آزادگان در برنامه‌های فرهنگی گفت: از ۵۸ آزاده شهرستان شبستر تعداد بسیار کمی در شهرهای دیگر ساکن هستند، اما همه آزادگان در برنامه‌های فرهنگی با شهرستان مشارکت و همکاری دارند و همواره در همه موضوعات و حوزه‌های شهرستان شبستر همکاری لازم را دارند.

در این مراسم که با مشارکت و همکاری سازمان مردم نهاد «انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهرستان شبستر»، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امام جمعه و فرمانداری شبستر برگزار گردید، با اهدای لوحی از خدمات و تلاش‌های ۵۸ آزاده تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5864658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha