۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری:

فناوری‌های آینده ساز و دانش بنیان حمایت می شوند

فناوری‌های آینده ساز و دانش بنیان حمایت می شوند

نوشهر- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمایت از فناوری های آینده ساز و نوبنیان و دانش بنیان را از مهمترین برنامه های این معاونت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز نوآور و رشد شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مراکز نوآوری که در شهرستان‌های استان‌ها راه‌اندازی می‌شود و مراکزی که براساس نیازهای مبتنی بر بازار شکل می‌گیرند، تاکنون توفیق‌های زیادی داشتند، افزود: یکی از الگوهای موفق مرکز نوآوری و رشد مجموعه‌های دانش بنیان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه نوشهر یک شهر علاقمند به حوزه نوآوری و فناوری است و ظرفیت‌های نوآوری خوبی را داراست، گفت: تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی معاونت علمی از این مراکز نوآوری صورت گرفته است.

دهقانی فیروزآبادی ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تولید انبوه محصولات نوآور را از جمله برنامه‌های حمایتی از مراکز نوآوری بیان کرد و گفت: همه واحدهای دانش بنیان و نوآور از سوی معاونت مورد توجه قرار می‌گیرد و توجه به آمایش و فرصت‌های سرزمینی یک اصل مهم در برنامه‌های حمایتی است.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری تولید محصول بر اساس نیاز بازار را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: در حوزه توسعه فناوری معاونت علمی ستادهای مشخصی را مأمور کرده است و حمایت از فناوری‌های آینده ساز و نوبنیان و حمایت از اقتصاد دانش بنیان و ایجاد شرکت‌های متناسب با نیاز و آزمایش سرزمینی از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به بازدید از مرکز نوآوری رشد شهرستان نوشهر و سامانه پیشرفته شبیه ساز جامع گفت: این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های زیادی بین جوانان منطقه وجود دارد و باید حمایت شوند.

کد خبر 5864791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha