۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷

در چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود؛

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

شهرکرد_مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از یکم تا چهارم شهریورماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر بیاتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۰ تیم در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تلفن همراه در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال اول هشت تیم، سال دوم ۱۲ تیم، سال سوم ۱۵ تیم و سال چهارم ۲۰ تیم در این رویداد شرکت کردند افزود: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری است.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تیم‌ها از ساعت ۹ صبح روز یکم شهریور در محل رویداد در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد حاضر شده و بعد از طی مراحل پذیرش ساعت ۱۰ صبح رویداد آغاز و شرکت‌کنندگان وارد قرنطینه ۴۸ ساعته می‌شوند.

بیاتی گفت: رقابت تیم‌ها در ساعت ۱۰ صبح سوم شهریور پایان می‌یابد و اختتامیه بعد از ظهر روز چهارم شهریور همراه با همایش گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود و در این برنامه از برترین‌های رویداد تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه جوایز تیم‌های اول در هر بخش ۱۰ میلیون تومان، تیم‌های دوم ۷ میلیون تومان و تیم‌های سوم ۵ میلیون تومان است افزود: برترین‌ها جهت حضور در رویداد کشوری در آذرماه معرفی می‌شوند و با گذراندن کلاس‌های آموزشی طی این مدت آمادگی لازم را کسب می‌کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته در بخش پویانمایی رتبه هشت، نرم افزار تلفن همراه رتبه ۱۲ و بازی ۲۱ کشوری را کسب کردیم و این در حالی است که امکانات تیم‌های اعزامی از این استان بسیار محدود است.

بیاتی تاکید کرد: شرکت‌کنندگان برای حضور در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج محدودیت سنی ندارند و امسال از ۱۲ تا ۵۵ سال شرکت‌کننده داریم، این در حالی است که یک تیم به‌صورت خانوادگی برای حضور در رویداد اعلام آمادگی کرده است.

وی اذعان کرد: ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان خانم و ۵۰ درصد دیگر آقا هستند و رویداد با محوریت فضای مجازی و همکاری استانداری، شهرداری شهرکرد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه آزاد و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.

کد خبر 5865699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha