۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون تعیین صلاحیت مدرسان طرح «شهید همت» در اردبیل برگزار شد

آزمون تعیین صلاحیت مدرسان طرح «شهید همت» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای مدرسان استانی گام اول و دوم طرح «سردار شهید حاج ابراهیم همت» همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده ظهر دوشنبه در حاشیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای مدرسان استانی توانمندسازی نیروی انسانی را گام مهم در فرآیند تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای مدرسان استانی در راستای تمهید برگزاری گام دوم طرح توانمند سازی معلمان آموزش ابتدایی با حضور ۳۷ نفر از همکاران آموزش ابتدایی در اردبیل همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه منتخبین این آزمون در دوره‌های کشوری این طرح طی شهریور ماه شرکت خواهند داشت، گفت: مدرسین منتخب استانی پس از دریافت آموزش‌ها از اساتید و مؤلفان کتاب‌های درسی نسبت به آموزش مدرسان میانی و منطقه‌ای و همچنین تشکیل حلقه‌های علمی اقدام و برای ارائه آموزش مستمر تا پایان سال تحصیلی آتی در کنار معلمان قرار گرفته و از طریق ره یاری آموزش‌های مد نظر را ارائه خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با اجرای این طرح و استقبال خوب آموزگاران، تاکنون ۲ هزار و ۹۳۳ همکار دوره ابتدایی موفق به اخذ گواهی صلاحیت حرفه‌ای طرح شهید «همت» از حوزه معاونت آموزش ابتدایی شدند.

خدابنده خاطرنشان کرد: نیروی انسانی توانمند موجب تحول و ارتقای یک سازمان می‌شود و آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و بزرگترین دستگاه در عرصه تعلیم و تربیت کشور نگاه ویژه‌ای به این مقوله دارد.

کد خبر 5867036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha