۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان:

ایران و ژاپن فینالیست هستند/قدردانی از میزبانی ایران

ایران و ژاپن فینالیست هستند/قدردانی از میزبانی ایران

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان گفت: از فدراسیون والیبال ایران بابت میزبانی فوق‌العاده قدردانی می‌کنم و صراحتا می‌گویم انگار در خانه خودمان مسابقه می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصبیر نوری دوشنبه شب پس از دیدار تیمش مقابل تیم ملی هند اظهار کرد: در این دیدار کم تجربه بودیم و در حد توانمان ظاهر نشدیم. اگر قبل از شروع مسابقات دو دیدار تدارکاتی برگزار کرده بودیم قطعاً در عملکردمان تأثیر بسیار مثبتی داشت.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند قهرمان رقابت‌ها را پیش بینی کند اما قطعاً ایران و ژاپن فینالیست این رقابت‌ها خواهند شد.

سرمربی تیم ملی افغانستان تصریح کرد: از روز اول که در ایران و شهر ارومیه حضور یافتیم هیچ‌گونه احساس غربتی نکرده‌ایم چون تماشاگران به شدت از تیم افغانستان حمایت کردند و انگار در کشور خودمان مسابقه می‌دهیم.

تیم ملی والیبال هند با پیروزی مقابل افغانستان به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله حذفی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا راه یافت و افغانستان از مرحله حذفی برای رتبه‌های سیزدهم تا هفدهم به میدان می‌رود. در این گروه قطر با دو برد و شش امتیاز صدرنشین شد.

محمد سوباوون ورداک هم پس از پایان دیدار تیمش مقابل هند اظهار کرد: بازی را باختیم اما والیبال خوبی بازی کردیم. ست چهارم نیز می‌توانستیم بازی را به نفع خود تمام کنیم اما چند اشتباه باعث شد عقب بیفتیم و در نهایت تیم هند پیروز شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال افغانستان با قدردانی از میزبانی فوق‌العاده ایران گفت: میزبانی ایران واقعاً عالی است و تماشاگران ارومیه‌ای فوق‌العاده هستند. ارومیه شهر عاشقان والیبال است و خیلی دوست دارم از نزدیک دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن را در فینال این رقابت‌ها و در جو فوق‌العاده ورزشگاه غدیر ارومیه تماشا کنم و بی‌صبرانه منتظر

کد خبر 5867380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد علی کاظمی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      5 1
      به امید ساخته شدن ورزشگاهی به اندازه ورزشگاه آزادی تهران جهت والیبال آنهم در تمام استان های کشور پهناور ایران . تمام ایران ارومیه است .