۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

با هدف حمایت از خلاقان مد و پوشاک؛

فراخوان نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید پوشش اسلامی منتشر شد

فراخوان نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید پوشش اسلامی منتشر شد

فراخوان نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید پوشش اسلامی، ایرانی توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیاد ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدیدِ پوشش اسلامی، ایرانی با هدف حمایت از خلاقان حوزه مد و پوشاک اسلامی توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

این فراخوان با هدف شناسایی، به هم رسانی و حمایت از فعالان زیست بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک اسلامی، ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین احصای چالش‌ها و ایده‌های خلاق این حوزه در راستای توسعه زنجیره ارزش مُد و پوشاک ایرانی، اسلامی منتشر شده است.

محورهای فراخوان شامل نوآوری و روزآمدی طراحی پوشاک و منسوجات، نگاه خلاقانه در طراحی محصول و لباس اقوام، ترویج و آموزش به وسیله کاراکترسازی و الگوسازی، بازارپردازی و استفاده از زنجیره صنایع خلاق، هوش مصنوعی (فناوری‌های دیجیتال و نوظهور)، دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی و فروش) و پوشاک سلامت محور است.

شرکت‌ها، طراحان، کنشگران و فعالین عرصه مد و پوشاک اسلامی، ایرانی تا ۱۵ شهریور فرصت دارند تا در این فراخوان شرکت کنند.

علاقمندان برای ثبت نام در این فراخوان می‌توانند به درگاه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به نشانی www.isti.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5867759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha