۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

با حضور محسن رضایی صورت پذیرفت؛

بررسی ساز و کار تامین مالی نهضت ملی مسکن در شورای عالی سران قوا

بررسی ساز و کار تامین مالی نهضت ملی مسکن در شورای عالی سران قوا

صد و چهل و پنجمین جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور محسن رضایی دبیر شورا و همچنین نماینده رئیس قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صد و چهل و پنجمین جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور محسن رضایی دبیر شورا و همچنین نماینده رئیس قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط، با موضوع بررسی ساز و کار تأمین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در چارچوب سیاست‌های کنترل نقدینگی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن بررسی پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و بیان معایب و مزایای آن، پیشنهادات جایگزین از سوی صندوق توسعه ملی و وزارت راه و شهرسازی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن رضایی دبیر شورا در پایان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح بزرگ ملی است، گفت: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه باید افکار، پیشنهادات و اقدامات خود در خصوص طرح نهضت ملی مسکن را همسو و هم‌جهت قرار کنند و هرچه سریع‌تر با بسیج عمومی امکانات کشور در جهت عملی کردن وعده ساخت چهار میلیون واحد مسکن قدم بردارند.

کد خبر 5867931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی عربپور IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      0 0
      سلام خسته نباشید لطفا لطفا لطفا عمل کنین با حرف زدن هیچ کاری نمیشه کرد چندساله همش میگین اما در عمل چی شد باید 70سال کار کنیم تا خونه دار بشیم اونم بشرطی خونه همین قیمت امروز باشه لبیک یا سید علی خامنه ای