۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷

رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

حضور نیروهای اورژانس از ۶ شهر کشور در مرز خسروی

حضور نیروهای اورژانس از ۶ شهر کشور در مرز خسروی

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حضور نیروهای اورژانس از ۶ شهر کشور در مرز خسروی برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قلعه سفیدی بعد از ظهر سه شنبه در آئین بدرقه کاروان سلامت اربعین استان کرمانشاه اظهار کرد: فقط عشق به امام حسین (ع) و ائمه اطهار علیهم السلام است که همکاران را برای خدمت به زائران در این همایش عظیم گرد هم آورده است و بسیاری از همکاران به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی نموده اند.

وی افزود: همکاران ما از شهرستان‌های رفسنجان، نهاوند، نیشابور، تربت حیدریه، زابل و استان گیلان در این همایش عظیم ما را همراهی می‌کنند که از زحمات آنها سپاسگزاریم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: معاونت‌های دانشگاه و همکاران ما در نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و فراجا نیز همکاری بسیاری خوبی در این خصوص داشته و دارند و از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی تمام امکانات لازم فراهم شده و تمام نیروهای ما برای ارائه خدمات لازم به زائران اربعین حسینی (ع) در حالت آماده باش هستند.

کد خبر 5868302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha