۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۳

جانشین ستاد بازسازی عتبات اردبیل خبر داد؛

استقرار ۱۱ موکب مردمی اردبیل در عراق

استقرار ۱۱ موکب مردمی اردبیل در عراق

اردبیل-جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل گفت:امسال ۱۱ موکب اسکان و تغذیه استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در عراق مستقر شده‌اند.

محسن عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استقرار ۱۱ موکب مردمی اردبیل در عراق اظهار کرد: چهار موکب در بلد سیدمحمد استان صلاح‌الدین، نجف، عمود ۱۰۴۸ بین نجف و کربلا و دیوانیه و همچنین هفت موکب دیگر در کربلا مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها به صورت متمرکز فعالیت می‌کنند، گفت: برای اولین بار در کربلا چهار موکب برای اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و ۳ موکب دیگر نیز برای ارائه خدمات تغذیه و درمان مد نظر است.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل با بیان اینکه ۴ موکب نیز در بارگاه ملکوتی حضرت زینب به ارائه خدمات شام، ناهار و صبحانه مشغول است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده روزانه برای ۴ هزار زائر اسکان داده شود.

عیدی خاطرنشان کرد: موکبی نیز در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برای ارائه خدمات به زائرین سایر شهرستان‌های اعزامی به عراق مستقر شده است.

وی همچنین از استقرار ۲ موکب خدمات درمانی و فرهنگی استان اردبیل نیز در بین نجف و کربلا برای ارائه خدمات به زائران خبر داد.

کد خبر 5869125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha