۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

طراحی و اجرای پوشش حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

طراحی و اجرای پوشش حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به طراحی پوشش حرفه‌ای در دانشگاه گفت: ما بر اساس قوانین کشورمان پوشش حرفه‌ای را طراحی کرده‌ایم و خواستار اجرای آن با روش صحیح هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم هماهنگی بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص پوشش حرفه ای (Dress Code) نشستی با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و روسای دانشکده ها برگزار شد.

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رعایت پوشش حرفه ای را در موسسات و دانشگاه های معتبر جهان مورد توجه دانست و گفت: در قوانین پوششی بسیاری از کشورها در بیمارستانها استفاده از عطر و لباس های سخیف ممنوع شده و پوشش افراد به گونه‌ای است که مشخص می شود از یک قانون و قاعده خاص تبعیت می کنند.

قناعتی ادامه داد: انضباط آموزشی باید در همه مراکز، وجود داشته باشد تا توجه افراد صرف آموزش و در بالین احترام بیماران حفظ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به طراحی پوشش حرفه‌ای در دانشگاه گفت: ما بر اساس قوانین کشورمان پوشش حرفه‌ای را طراحی کرده‌ایم و خواستار اجرای آن با روش صحیح هستیم و با هم‌فکری مسئولان دانشکده‌های مختلف باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که این مهم اتفاق بیفتد.

قناعتی یکی از راهکارهای اجرای پوشش حرفه ای را گفت و گو با افراد دانست و افزود: با برگزاری جلسات متعدد و بیان اهمیت موضوع، همفکری و همدلی با یکدیگر می توان از نظرات هم مطلع شد و در اجرای مناسب آن برنامه ریزی کرد.

وی تهیه و ساخت کلیپ های متعدد با موضوع پوشش حرفه ای و مصاحبه با مخاطبان و آشنایی با قوانین سایر دانشگاه های جهان را لازمه اجرای صحیح این طرح دانست و گفت: وقتی افراد از این طرح و مزایای آن مطلع شوند برای اجرا بهتر آن کمک خواهند کرد.

در ادامه حاضرین جلسه، نظرات خود را در خصوص پوشش حرفه ای بیان کردند.

کد خبر 5869591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha