۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز منصوب شد

سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «محمدحسین شفیعی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شیراز» منصوب کرد.

در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به محمدحسین شفیعی آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی(کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمدحسین شفیعی (زاده شیراز_۱۳۵۹) دکترای رشته مهندسی برق (کنترل) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شیراز با مرتبه استادی است که حدود یکصد مقاله علمی پژوهشی در مجلات ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است. وی پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شیراز بوده است و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و پژوهشکده فتح را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر محمدمهدی علویان‌مهر رئیس سابق دانشگاه صنعتی شیراز در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5870217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha